לוחמי חיזבאללה - שרי הקבינט המדיני-ביטחוני החליטו בלילה להרחיב את הפעולה ... - אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות.

לוחמי חיזבאללה - שרי הקבינט המדיני-ביטחוני החליטו בלילה להרחיב את הפעולה ... - אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות.. לפחות שני אנשי חיזבאללה לבנוני נהרגו במוצב אל שהאבי השייך למליציה השיעית בעיראק, כך דווח היום (שישי) בערוץ אל ערביה הסעודי. לוחמי חיזבאללה מוסווים, אבל המפקד מכיר את השטח היטב, והשבילים אינם חדשים לו. תפקיד הלוחמים בחיל הוא איסוף מידע מודיעיני מהשטח במארבי תצפית יעודיים ובהפעלת אמצעים מתקדמים. לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה.

רוב הביצורים של חיזבאללה, בייחוד מערך הבונקרים של חיזבאללה בדרום לא פוצץ ולא הושמד כפי שנמסר על ידי אפשר וצריך להניח כי ככל זרם הפליטים החוזרים ללבנון יגדל, כך יגדל זרם העברת הכוחות של חיזבאללה חזרה לתוך. כל זאת, כדי להיות מוכנים ככל שניתן לקרב שאולי יתרחש בעתיד בצפון מול לוחמי חיזבאללה. לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. לצדם, ארגונים קטנים יותר שלוטשים עיניים אל הארגונים הגדולים. עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות.

תיעוד: כך פועל חיזבאללה על הגבול
תיעוד: כך פועל חיזבאללה על הגבול from img.mako.co.il
רוב הביצורים של חיזבאללה, בייחוד מערך הבונקרים של חיזבאללה בדרום לא פוצץ ולא הושמד כפי שנמסר על ידי אפשר וצריך להניח כי ככל זרם הפליטים החוזרים ללבנון יגדל, כך יגדל זרם העברת הכוחות של חיזבאללה חזרה לתוך. על פי ראש מועצת השבטים הערבים בעיראק, בתקרית נרשמו מספר הרוגים ופצועים, הן מקרב. פרוייקט 'אבן משתלבת', שבסופו אמור לעבור לאורך 130 הקילומטרים של גבול הצפון, אמור לסייע לצהל להתמודד מול האיום מצד ארגון 'רדואן' | תכלית החומה היא למנוע את ניסיונות החדירה של לוחמי חיזבאללה לתחומי הארץ. כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון. סוריה:חיזבאללה מפרסמים סרטון מתוך כלי טיס שלהם אשר צילם את אזור הקרבות בזבדאני ומצלם מן האוויר לוחמים של ג'בהת אל נוסרה מתבוססים בדמם. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון.

תת אלוף ערן אופיר, האחראי על בניית החומה, סיפר עליה לירון וילנסקי וקובי סודרי.

לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. ע' מעדכן אותנו באוזנייה שהוא מוסיף אזרחים, ופתאום עשרות גברים, נשים וילדים מופיעים ברחוב, וביניהם לוחמי חיזבאללה חמושים. הלווית שישה לוחמי חיזבאללה שנהרגו (כן ירבו ) במתקפה האחרונה סמוך לארסאל, ההלוויה נערכת בביירות בדרום לבנוןpic.twitter.com/vr83kfpq14. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… This is דאעש עיראק hd : לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: סוריה:חיזבאללה מפרסמים סרטון מתוך כלי טיס שלהם אשר צילם את אזור הקרבות בזבדאני ומצלם מן האוויר לוחמים של ג'בהת אל נוסרה מתבוססים בדמם. לפחות שני אנשי חיזבאללה לבנוני נהרגו במוצב אל שהאבי השייך למליציה השיעית בעיראק, כך דווח היום (שישי) בערוץ אל ערביה הסעודי. החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. על פי ראש מועצת השבטים הערבים בעיראק, בתקרית נרשמו מספר הרוגים ופצועים, הן מקרב. הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. לטענת המשטר בדמשק מטוסים של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, בהובלת ארצות הברית, ביצעו את התקיפה סמוך לגבול עם עיראק.

ביום שישי שעבר הרג כוח מהפלוגה המסייעת של הגדוד שלושה לוחמי חיזבאללה בוואדי סלוקי, נתיב חדירה רווי היתקלויות דרך קבע. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. This is דאעש עיראק hd : גם חיזבאללה שיגר מסרים לעבר ישראל: כמפקד נכנסתי לסרוק את המקום ומייד חטפתי צרור מטווח של שניים־שלושה מטרים ורימון התפוצץ לי מתחת לרגליים.

לא רק מנהרות: "אלפי לוחמי חיזבאללה אומנו לחדור לישראל ...
לא רק מנהרות: "אלפי לוחמי חיזבאללה אומנו לחדור לישראל ... from www.jdn.co.il
הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד. הרצאות בסגנון ted | אברהם סיני | סיפורו של קצין חיזבאללה שהפך לסוכן מוסד | ייצוג גילת אביב. כל זאת, כדי להיות מוכנים ככל שניתן לקרב שאולי יתרחש בעתיד בצפון מול לוחמי חיזבאללה. המודיעין שלנו על חיזבאללה התחזק משמעותית, מה שאני יודע על חיזבאללה לעומת כמה שנים השתפר באופן גדול טען. הסנקציות עכשיו מביאות אותנו להיערך לעימות עם ישראל אומר. דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… עם פרוץ הקרב, עשרות לוחמי חיזבאללה ירו מהבתים סביב על לוחמי פלוגה ג', שנלכדו בין חומות בשטח נחות. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם.

לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים.

דאעש מחסלים לוחמי חיזבאללה בעיראק by abu aliblog on vimeo, the home for high quality videos and the people who love… לוחמי חיזבאללה מצוידים באמצעי לחימה בכפרים הסמוכים לגבול | משקיפים ללא הפסקה על צעדי כוחות צהל בפיקוד צפון מפרשים את המהלכים של חיזבאללה כנועזים ובוטים. לאחרונה נצפו אנשי ארגונו של נסראללה בשטחי. כך עולה מתחקיר צהל באירוע בו התפוצצו שני מטעני חבלה ביום שישי האחרון. חבר המועצה המדינית של חיזבאללה, חסן חבאללה, אמר כי הלוחמים נמצאים בכוננות מתמדת על רקע הפעילות של הצבא הישראלי ליד הגבול : ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: כזכור, שני המטענים התפוצצו בקרבת הגדר, שבו נסע ג'יפ צהלי בו שהה סגן מפקד פלוגה ושני. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. החוק החדש אמנם לא יוביל לחיסול חיזבאללה, אבל הוא יקשה על פעילות הארגון, אמר ג'ונתן שנצר, לשעבר אנליסט פיננסי בתחום הטרור במשרד האוצר. במקום שבו היינו אמורים להשכיב את המארב חיכו לנו לוחמי חיזבאללה, משחזר הלפרין, אז קצין צעיר בקבע. הסנקציות עכשיו מביאות אותנו להיערך לעימות עם ישראל אומר. הושלמה בניית 11 קילומטר של החומה בגבול לבנון, היא מגיעה לגובה תשעה מטרים ואמורה לחסום את לוחמי חיזבאללה. תת אלוף ערן אופיר, האחראי על בניית החומה, סיפר עליה לירון וילנסקי וקובי סודרי.

ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: סוריה:חיזבאללה מפרסמים סרטון מתוך כלי טיס שלהם אשר צילם את אזור הקרבות בזבדאני ומצלם מן האוויר לוחמים של ג'בהת אל נוסרה מתבוססים בדמם. לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: הזהות הדתית והאידיאולוגית של נסראללה וארגונו עם טהרן, יחד עם גורלם של השיעים בלבנון במהלך מלחמת האזרחים באזור, הם הדלק שמניע את אחד. הארגון הסורי לזכויות אדם מדווח כי 40 לוחמי חיזבאללה נהרגו לפנות בוקר (שני) במזרח סוריה.

לא רק מנהרות: "אלפי לוחמי חיזבאללה אומנו לחדור לישראל ...
לא רק מנהרות: "אלפי לוחמי חיזבאללה אומנו לחדור לישראל ... from www.jdn.co.il
כמפקד נכנסתי לסרוק את המקום ומייד חטפתי צרור מטווח של שניים־שלושה מטרים ורימון התפוצץ לי מתחת לרגליים. במקום שבו היינו אמורים להשכיב את המארב חיכו לנו לוחמי חיזבאללה, משחזר הלפרין, אז קצין צעיר בקבע. לוחמי חיזבאללה בדרום לבנון מניפים דגלים בטקס, בשנה שעברהצילום: This is דאעש עיראק hd : תת אלוף ערן אופיר, האחראי על בניית החומה, סיפר עליה לירון וילנסקי וקובי סודרי. פלגים פלסטינים אחראים לירי ולא חיזבאללה. ביום שישי שעבר הרג כוח מהפלוגה המסייעת של הגדוד שלושה לוחמי חיזבאללה בוואדי סלוקי, נתיב חדירה רווי היתקלויות דרך קבע. מטרת המכשול והעבודות ההנדסיות היא ניצול הקרקע למען עיכוב חיזבאללה והגנה על תושבי הצפון.

ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון:

מטרת המכשול והעבודות ההנדסיות היא ניצול הקרקע למען עיכוב חיזבאללה והגנה על תושבי הצפון. פרוייקט 'אבן משתלבת', שבסופו אמור לעבור לאורך 130 הקילומטרים של גבול הצפון, אמור לסייע לצהל להתמודד מול האיום מצד ארגון 'רדואן' | תכלית החומה היא למנוע את ניסיונות החדירה של לוחמי חיזבאללה לתחומי הארץ. לוחמי חיזבאללה חדרו לעומק השטח הישראלי בגבול לבנון. ארגון חיזבאללה הוא ארגון שיעי דתי שקם ברוח המהפכה הדתית האיראנית. אנחנו עוקבים באדיקות אחר הפעילות של האויב בכל הגזרות. הארגון הפיץ כרוזי תעמולה שמצטטים דברים שנשא מזכל הארגון, חסן נסראללה, באחד מנאומיו בתקופה האחרונה, בהם הבהיר כי לבנון לא תוותר על זכויותיה במים הכלכליים שלה. בשירותם הם אמונים על סיכול פעילות חבלנית עוינת ועל הגנת גבולותיה של מדינת ישראל. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: במשך תקופה ארוכה יש דיווחים ספוראדיים ושמועות על לוחמי חיזבאללה. ביום שישי שעבר הרג כוח מהפלוגה המסייעת של הגדוד שלושה לוחמי חיזבאללה בוואדי סלוקי, נתיב חדירה רווי היתקלויות דרך קבע. 1 חיזבאללה קובר את מתיו, שחוזרים בארונות קבורה מסוריה, רובם במהירות ובחשאי, חוץ מן הבכירים, שאותם אי אפשר להסתיר. הושלמה בניית 11 קילומטר של החומה בגבול לבנון, היא מגיעה לגובה תשעה מטרים ואמורה לחסום את לוחמי חיזבאללה. לצדם, ארגונים קטנים יותר שלוטשים עיניים אל הארגונים הגדולים.

בשירותם הם אמונים על סיכול פעילות חבלנית עוינת ועל הגנת גבולותיה של מדינת ישראל חיזבאללה. המודיעין שלנו על חיזבאללה התחזק משמעותית, מה שאני יודע על חיזבאללה לעומת כמה שנים השתפר באופן גדול טען.

Posting Komentar

0 Komentar